Poke PBF

Gra Pokemon PBF

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-05-07 18:40:01

Trebor

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-14
Posty: 47
Punktów :   

Gra Hubert'a11 HP

POSTAĆ
IMIĘ:
WIEK:
SZKOŁA MAGII:
RÓŻDŻKA:
(przykład-Dąb-rdzeń z WŁOSA CHIMERY-11,5 Cala)
Zaklęcia:
Uroki:





RÓŻDŻKA

Wybierz Drzewo Różdżki:

* Jabłoń - Te drzewo cechuje przydatność w magii w sprawach związanych z ideałami i honorem.

* Jesion - Drzewo jesionu znajduje zastosowanie w wytwarzaniu narzędzi ręcznych, zaś jego cechami magicznymi było łączenie przeciwieństw skutkujące powstawaniem nowych rzeczy, niezwyciężoność i ciągłość życia.

* Buk - Magicznymi cechami buku jest pomoc udzielana użytkownikowi w osiąganiu celów oraz spełnieniu życzeń poprzez obdarzenie danej osoby darem uporządkowania i umiejętności organizowania oraz planowania własnych działań i osiągania zaplanowych celi.

* Leszczyna - Magiczne cechy leszczyny to duchowe przewodnictwo i wnikliwość

* Hikora (Orzech biały) - Magiczne cechy hikory to wytrwałość, tych którzy wytrwali w swych przekonaniach i wierze, i swymi wyczynami ukazali iż dobrze z nich korzystają.

* Klon - Magicznymi cechami klonu jest przyjaźń, braterstwo, obarzanie energią, uzdrawianie i entuzjazm w związkach partnerskich.

* Dąb - To drzewo cechuje się magicznymi cechami pomagąjącymi osiągać wyższe płaszczyzny zrozumienia i świadomości, oraz pomaga w ukształtowaniu świadomości w formy odpowiednie do prac magicznych.

* Sosna - Rytualne narzędzia stworzone z drewna sosnowego są idealne dla spraw związanych z nowym początkiem i ponownym narodzeniem (np. nowe poczatki).

* Topola - Magiczne cechy drewna topoli to ochrona oraz pomoc w rozwiązywaniu trudnych spraw i sytuacji.

* Jarzębina - To drzewo jest uważane za magiczne, albowiem posiada liść złożony z 13 listków, co jest nawiązaniem do 13 miesięcy księżycowych w jednym roku słonecznym.

* Wierzba - Magicznymi cechami wierzby było leczenie, wierzba symbolizuje istotne znaczenie wrażliwości i wychowania.

* Dziki bez - Magicznymi cechami dzikiego bzu była ochrona przed czarami, często było używane jako surowiec do wytwarzania magicznych różdżek.

* Cis - Trujące drzewo, którego magicznymi aspektami była siła, sprężystość, życie i śmierć, czasami nazywany drzewem nieśmiertelności.

* Lipa - Magiczną cechą drewna lipowego była przyjaźń.

* Orzech włoski - Magicznymi cechami orzecha włoskiego była płodność, urodzaj oraz pomoc w odkrywaniu ukrytej mądrości.

* Gruszka - Magicznymi cechami drewna gruszkowego była miłość macierzyńska, a czasami także też i długowieczność.

* Wiśnia - Magicznymi cechami wiśniowego drewna było dziewictwo i czystość






Wybierz Rdzeń Różdżki::

- Pióro Feniksa - Bardzo magiczne.

- Włókno z serca smoka - Uroki są specjalnością dla tego rdzenia.

- Włos z ogona/grzywy Jednorożca - Najlepszy dla ludzi prawych ( z czystym sercem).

- Włos Lepreukana - Z jakiegoś powodu buntownicza dla ludzi, którzy nie pochodzą z Irlandii.

- Włos Demimoza - Najlepsza tylko do Transfiguracji.

- Szpon Hipogryfa - Świetne do zaklęć.

- Kieł Widłowęża - Najlepsze dla walczących z Czarną Magią.

- Włos z grzywy Kelpii - Świetne do wszelkiego rodzaju zaklęć.

- Łuska Chimery - Niezwykle rzadka - równie potężna.

- Popiół z Popiełka - Rzuca najlepsze zaklęcia obronne.

- Włos z głowy Wili - Bardzo kapryśna





Wpisz Ilość Cali:

(Cal 2,5 CM)

9- 22,5 CM

10- 25 CM

11,5- 28,75 CM

12- 30 CM

13- 32,5 CM

14- 35 CM

15- 37,5 CM

16- 40 CM

17- 42,5 CM

18- 45 CM






ZAKLĘCIA

Uroki

(WYBIERZ TYLKO 6)
EXPELLIARMUS- zaklęcie rozbrajające przeciwnika
PROTEGO- zaglęcie tworzące tarcze która odbija wszystkie zaklęcia (nawet ''Avada Kedavra")
DIFFINDO- usuwające m.in. zarośla
DRĘTWOTA - ofiara drętwieje i traci zdolność ruchu
ENERVATE- Zaklęcie niwelujące działanie czaru "Drętwota"
EXPECTO PETRONUM - tworzy Patronusa, dzięki którego można się uwolnić od dementorów
FERULA - Zaklęcie pierwszej pomocy. Automatycznie wyczarowuje bandaże, szyny itp...
FINITE INCANTATEM - pozwala się obronić od bardzo prostych czarów (przeciw zaklęcie)
FURUNCULUS- zaklęcie tworzące bąble na ciele wroga
IMPEDIMENTA - okrutnie spowalnia atakującego
INCEDIO- rozpala ogień
PETRIFICULUS TOTALUS- zaklęcie "zamraża" (to tak wygląda) przeciwnika w którego wycelowano różdżkę. "Petra" to po łacinie "skała".
RELASHIO - zaklęcie tworzące iskry, używane do odganiania druzgotków
RICTUSEMPRA- zaklęcie rozśmieszające
RIDDIKUKUS - unieszkodliwia Bogina zmieniając go w cos co budzi radość...
SERPENSONTIA - z różdżki wyskakuje wielki, czarny waż
TARANTALLEGRA - zmusza do tańca (niekontrolowanego)
GALARETOWATE NÓŻKI- zaklęcie powodujące zmianę nóg przeciwnika w galaretę






Zaklęcia Pradawne
(Poznajesz tylko jedno z nich w 7 klasie)
Zaklęcia Pradawne:



MORTADDIN - Bardzo potężne zaklęcie uśmiercające. Prawie nigdy nie udaje się go odbić, ma taka moc że mogło by zabić 300 smoków za jednym razem
MYTHAL - Potężne zaklęcie obronne. Tylko to zaklęcie może odbić klątwę
"MORTADDIN", ale rzadko się to udaje. Takimi czarami najczęściej chroniło się szkoły magii albo jak byli jacyś magicy zajmujący się czarna magia to używali tego czaru do osłaniania domów.
BLOODBLONS - Potężne zaklęcie obronne. Takiego zaklęcia użyła Lili Potter, aby ochronić swego syna przed Voldemortem (nie wiem czy takiego bo nie było nazwy ale także chodziło o więzy krwi) Zazwyczaj, gdy potężny czarodziej chce chronić swoje dzieci i swoja rodzinę przed Voldemortem używa właśnie tego zaklęcia.
NIGTYCRYT - Zaklęcie podobne do dzisiejszego accio tylko teleportowało dana rzecz nawet z drugiego końca świata. A zaleta jeszcze jedna było to że nie miało znaczenia jakiej wielkości jest dany przedmiot (np. można było teleportować cały dom, może nawet Hogwart, ale bez przesady).
ZEIUTMY - Klątwa diabelstwa. Gdy ktoś będzie nosił ta klątwę będzie diabelstwem (półczłowiekiem i pół przeklętym). Tego czaru nikt od dawna nie używał oprócz czarnoksiężników, ponieważ nikt na to nie zasługuje. Klątwa ta nie mija nawet po 1000 lat, czyli przenosi się na kolejne pokolenia.






Zaklęcia Zwykłe
(Wybierz 7)
LUMOS- zaklęcie to sprawia że na końcu różdżki pojawia się migotliwy płomień. Warto wiedzieć że łacińskie słowo "Lux" oznacza światło, a dosłowna forma zaklęcia ( rzadko skutkująca) powinna brzmieć Luxos.
ALOHOMORA - otwiera zamki np. od drzwi
ACCIO- zaklęcie służące do przywoływania różnych przedmiotów (np., jeśli chcemy przywołać miotłę to mówimy "accio miotła")
WINDGARDIUM LEVIOSA- zaklęcie unoszenia
FLIPENDO- przesuwa lub przewraca przedmioty
ORCHIDEUS - z końca różdżki wystrzela bukiet kwiatów
AVIS - zaklęcie wyczarowujące małe ptaszki
NOX- usuwa działanie zaklęcia lumos
WSKAŻ MI - różdżka zwraca się na północ
APERACJUM - zaklęcie ujawniające niewidzialny atrament
LOCOMOTOR MORTIS - skleja nogi
MOBILIARBUS - daje możliwość przemieszczania przedmiotów
OBLIVIATE - zaklęcie utraty pamięci
DENSUEGO - jeśli chcesz, aby ofiary zęby urosły do ziemi to wypowiedz to zaklęcie
IMPREVIOUS - zaklęcie, które wypełnia dany obiekt woda
DISSENDIUM - Zaklęcie, które otwiera tajemne przejście do Hogsmade w Hogwarcie przy pomniku jednookiej wiedzmy.
MOBILICORPUS - przenosi obezwładnione ciało z miejsca na miejsce w pozycji pionowej.
WADDIWASI - odblokowanie zapchanego otworu np. zapchanej guma do żucia dziurki od klucza.
POSHIPKIS POSTERNEMI - zaklęcie uziemiające chochliki
PRIORI INCANTATEM - efekt cofnięcia zaklęć
DELETRIUS - dzięki temu zaklęciu mroczny znak rozpływa się w powietrzu
IMPREVIUS - po rzuceniu tego zaklęcia przez Hermionę, na okularach Harry'ego pojawiły się wycieraczki chroniące przed deszczem.
MOBILARBUS - za jego pomocą przeniesiemy przedmioty z jednego miejsca na drugie.
REPARO - reperuje wskazane szkody . Od łacińskiego słowa reparare: naprawiać.
ENGORGIO - zaklęcie powiększające
CONJUNCTIVITUS - oddziałuje na oczy smoka . Od łacińskiego słowa coniugo: połączyć, spoić.
CHŁOSZCZYĆ - zaklęcie czyszczące
REDUCIO - zaklęcie zmniejszające
COLLOPORTUS - zaryglowywuje drzwi
DRACONIFOS - kontrola nad kamiennym smokiem
LAPIFORS - kontrola nad królikiem
PAKUJ -zaklęcie pakujące
POKAŻ SIĘ -pokazuje sekret np. mapy
REDUCTO - zaklęcie redukujące
QUIETUS - zaklęcie uciszające
SILENCIO - zaklęcie odbierające głos
SONORUS - zaklęcie pod głaśniające głos
VENINUM - ciekawe zaklęcie, które służy do teleportacji, np. "Veninum ulica Pokątna" przemieszcza nas na ulicę Pokątna. Rzucając zaklęcie trzeba trzymać różdżkę obiema rękami w górze nad głowa. "Veni" oznacza "przybyłem" z języka łacińskiego.
VENITASUM - zaklęcie zmniejszające o połowę przedmiot który chcemy zmniejszyć, nie działa na organizmy żywe. "Venitas" to z łacińskiego "marność".
NUNCEST BIBENDUMNEM - zaklęcie wywołuje w ofierze nieskończone pragnienie, przeciw zaklęcie brzmi Finiten Bibendumemnem, w języku łacińskim zaklęcie brzmi mniej więcej "Por Pić".
OBLIVATE - wymazuje z pamięci naszego celu większość "danych", łac. "oblivio" - zapomnienie.
ACTION - ożywia na ok. 5 minut, figurkę lub przedmiot. Łac. Actio - ruch.
INCENDIO -zaklęcie wyczarowujące płonący kominek niezbędny do teleportacji, Od łacińskiego słowa incendium: pochodnia.
REVRO NOXUS - najsilniejsze zaklęcie jakie znają czarodzieje, to zaklęcie rzucone np. jeżeli różdżka jest wycelowana w jakiś budynek potrafi go "zdmuchnąć". Zaklęcia tego naucza się tylko w EMAMC w Hofgastein.
Sectrumsempra- Zaklęcie wymyslone przez Księcia Półkrwi. Gdy Harry rzucil to zaklęcie na Malfoya z jego głowy i piersi zaczęła lecieć krew jakby przecioł go nóż
Mufliato- zaklęcie które pozwala stworzyć bariere dzwięku. Np. zaczarujesz Mufliato na pokój w którym stoisz, i wtedy nikt cię nie usłyszy

Offline

 

#2 2011-05-08 11:33:37

hubert11

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-07
Posty: 4
Punktów :   

Re: Gra Hubert'a11 HP

IMIĘ: Hubert
WIEK:Lis
SZKOŁA MAGI:Hogwart
RÓŻDŻKA:Topola Włos Demimoza 14- 35 C
Uroki:PROTEGO  DIFFINDO EXPECTO PETRONUM  FURUNCULUS  IMPEDIMENTA PETRIFICULUS TOTALUS
Pradawne:BLOODBLONS
Zaklęcia: ORCHIDEUS IMPREVIOUS  DRACONIFOS  ACTION  Sectrumsempra-  CONJUNCTIVITUS  ALOHOMORA

Offline

 

#3 2011-05-10 16:28:20

Trebor

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-14
Posty: 47
Punktów :   

Re: Gra Hubert'a11 HP

Wchodzisz na ulicę pokątną.
Byłeś już u Olivandera i kupiłeś tam różdżkę za 10g, w banku Gringotta-z którego pobrałeś 150g

Jeden z najbardziej lubianych sklepów na ulicy Pokątnej. Możesz kupic tutaj miotły a także różne przybory do Quidditcha...

Dębowy grom 79 – pierwszy egzemplarz tej miotły został wyprodukowany w 1879 roku - jego twórcą był Elias Grimstone. Właśnie na tej miotle udało się po raz pierwszy przelecieć nad Atlantykiem. Niestety według teraźniejszych mioteł jest to najgorsza miotła . Max Prędkośc - 40km/h . Cena - 50s

Księżycowa brzytwa – stworzona przez Gladys Boothby w 1901 r. Można było na niej osiągnąć sporą (jak na tamte czasy) szybkość. Max Prędkośc - 49km/h . Cena - 70s .

Srebrna Strzała – następna miotła, która wyszła spod ręki Gladys Boothby. Można uznać, iż jest prototypem współczesnej miotły sportowej . Nie jest to najlepsza miotła . Max Prędkośc - 65km/h .Cena - 90s

Zmiatacz nr 1 – miotła, która okazała się prawdziwym sukcesem jej twórców, Boba, Billa i Barnaby Ollertenów. Max Prędkośc - 75km/h . Cena - 1g

Kometa 140 – pierwszy model Komety - miotły, której twórcami byli konkurencyjni dla Ollertonów Randolph Keitch i Basil Horton. Nowością okazało się wykorzystanie w niej zaklęcia hamującego. Max Prędkośc - 70km/h . Cena - 1,50g

Świetlista smuga – miotła wprowadzona przez wytwórnię Black Forest. Była bardzo elastyczna, jednak jej szybkość była mniejsza niż w przypadku Komet i Zmiataczów. W Polsce znana jako Żarówka. Max Prędkośc - 60km/h . Cena - 1g

Migdrąg – kolejny model stworzony przez Black Forest; o wiele szybszy od poprzednika, jednak tracący moc przy wzbijaniu się w górę. Max Prędkośc - 70km/h . Cena - 2g

Spadająca Gwiazda – stworzona w 1955 roku; najtańsza do dziś miotła sportowa, zwana także Meteorytem. Jej twórcami była firma Universal Brooms Ltd. Po początkowym entuzjazmie okazało się, iż miotła traci szybkość i pułap wraz z upływem czasu. Max Prędkośc - 90km/h . Cena - 3g

Zmiatacz nr 5, Zmiatacz nr 7 – kolejne modele mioteł spod rąk braci Ollertonów. Max Prędkośc - 79km/h . Cena - 1g

Zmiatacz nr 11 – Posiada alarm antywibracyjny, a jej rączka pokryta jest lakierem przeciwko urokom.
Max Prędkośc - 100km/h . Cena - 4g

Kometa 2.60 – Lata tylko dobrze gdy sprzyjają jej wiatry , tak naprawdę to nikomu nie poleca się tej miotły . Jest raczej słaba i przestarzała. Max Prędkośc - 71km/h . Cena - 1g

Nimbus 1000 – pierwszy model miotły stworzonej przez spółkę Miotły Sportowe Nimbus. Mający niesamowitą zwrotność, natychmiast stał się preferowanym modelem do gry w całej Europie. Max Prędkośc - 120km/h . Cena - 4,5g

Wicioszyn 90 – wyprodukowany w 1990 roku przez Flyte'a i Barkera. Posiada on kilka nowych możliwości, jednak ma tendencję do krzywienia się przy dużych prędkościach. Max Prędkośc - 129km/h . Cena - 4g

Nimbus 2000 – miotła wysokiej klasy, z której przez trzy lata korzystał Harry Potter. Jest szybka i sterowna, jednak po kilku latach użytkowania dochodzi do niepotrzebnej utraty prędkości. Max Prędkośc - 150km/h . Cena - 7g

Nimbus 2001 – bardzo szybka miotła wysokiej klasy. Tak jak w modelu 2000 tak we wszystkich Nimbusach następuje utrata szybkości. W czasie drugiego roku nauki w Hogwarcie, ojciec Draco Malfoya kupił ich 7 sztuk (dla każdego członka drużyny Ślizgonów) dzięki czemu Draco wkupił się do drużyny. Max Prędkośc - 175km/h . Cena - 9g

Błyskawica – (ang. Firebolt) miotła standardu międzynarodowego. Ma idealną równowagę i przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę. Harry Potter dostał tę miotłę od Syriusza Blacka podczas trzeciego roku nauki w Hogwarcie. Podczas przetransportowywania Harry'ego w VII tomie z Privet Drive do domu rodziców Tonks Harry utracił tę miotłę.
Max Prędkośc - 210km/h . Cena - 25g

Błękitna Butla - (ang. Bluebottle) bezpieczna, wygodna, wyposażona w alarm miotła familijna. Max Prędkośc - 100km/h . Cena - 9g






Sklep papierniczy

Znajdziesz tutaj rzeczy niezbędne do szkoły :
Pióro - 1g
Zeszyt - 1g
Pergamin - 1g
Atrament - 1g




Sklep z przyborami do eliksirów

Kupujemy tutaj kociołki , są różne kolory czarny to podstawowy , jeżeli chcemy zmienic kolor musimy dopłacic :
Czarny - 5g
Wszystkie inne kolory - 8g
Wszystkie esencje i fiolki - 10g





Księgarnia Esy i Floresy

Znana księgarnia, w której uczniowie Hogwartu kupują swoje podręczniki szkolne.
Cena wszystkiego - 6g








Centrum handlowe zwierzętami Eliopa

Para śnieżek
http://www.hpcollege.yoyo.pl/uploads/sklepy/przedmioty/parasow.jpeg


O to parka sów snieżnych .... kochaja się nad życie, więc po zakupie, radzimy ich nie rozdzielać

Cena zakupu : 100 galonów




http://www.hpcollege.yoyo.pl/uploads/sklepy/przedmioty/sowamszarna.jpg

Mszarna ...
    Opis :

Sowa mszarna ... nie lubi słońca, je tylko małe myszy ...

Cena zakupu : 60 galonów




http://www.hpcollege.yoyo.pl/uploads/sklepy/przedmioty/sowauralska.jpg

Sowa Uralska
    Opis :

To jest Sowa Uralska ... trochę stara, ale mówia że jest jedyna sowa która żyje 250 lat Dobry przyjaciel każdego nauczyciela ...

Cena zakupu : 70 galonów




http://www.hpcollege.yoyo.pl/uploads/sklepy/przedmioty/sowauszata.jpg

Uszatka
    Opis :

USzatka, to sowa przyzwyczajona do każdej pory roku... gdziekolwiek byl z nia nie był, nie będzie jej zimno ani ciepło.

Cena zakupu : 65 galonów







http://www.hpcollege.yoyo.pl/uploads/sklepy/przedmioty/spryciula.jpg

Zosia
    Opis :

Zosia to złodziej ... ma niezwykła umiejętnosć ... jest ni&

Cena zakupu : 70 galonów





http://img293.imageshack.us/img293/3987/51bw6.jpg

Szczurek owocowy
    Opis :

Wspaniały okaz szczurka:) Kocha owoce, więc nie radzę trzymać przy niem jakichkolwiek owoców Lubi bawić się w ganianego przejawia sporo właściwości magicznych między 0.00 a 1.00.

Cena zakupu : 15 galonów







http://img208.imageshack.us/img208/1835/131fi1.jpg


Ropucha zwykła
    Opis :

Zwyczajna ropucha, najzwyklejsza ze stawu spod naszej szkoły:) Wspaniała ropuszka trzeba tylko o nią dbać.

Cena zakupu : 8 galonów





Madam Malkin
Cena szaty i czterech szarf - 7g
Cena szaty wyjściowej - 2g
Cena szaty do Quidditcha - 3G



CO KUPUJESZ?

Offline

 

#4 2011-05-10 16:40:13

hubert11

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-07
Posty: 4
Punktów :   

Re: Gra Hubert'a11 HP

MIOTŁA : Świetlista Smuga - 1G
ZESZYT,ATRAMENT,PIÓRO,PERGAMIN ORAZ PODRĘCZNIKI - 10G
ZWIERZE: Uszatka -70G
SZATY WYJŚCIOWE,QUIDDITCH,SZKOLNE - 12G
RÓŻDŻKA - 10G
Eliksirowary - 15G

Razem 118 Galeonów

Zostało 42 Galeony

Ostatnio edytowany przez Trebor (2011-05-10 16:50:13)

Offline

 

#5 2011-05-10 16:54:20

Trebor

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-14
Posty: 47
Punktów :   

Re: Gra Hubert'a11 HP

Masz przy sobie:
-Różdżkę w kieszeni Jeansów
-Plecak w którym masz wszystko
-Miotłę w ręce
-42 Galeony w kieszeni

WYBIERZ SPOSÓB DOTARCIA DO HOGWARTU:
-Lot z pokątnej na miotle
-Wędrówka na piechotę
-Jazda Pociągiem

Offline

 

#6 2011-05-11 17:07:23

hubert11

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-07
Posty: 4
Punktów :   

Re: Gra Hubert'a11 HP

nie to jak dobty lot na miotle

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.magicznyszczecin.pun.pl www.fairytailpbf.pun.pl www.srk-priyanka.pun.pl www.rawa.pun.pl www.ots76.pun.pl